Ofte stilte spørsmål
Hvor ofte kommer det faktura fra JotunKraft AS?
Jotunkraft sender ut faktura pr måned.
Hvordan logger jeg på min side?
Min side-pålogging skjer via mobilnummeret vi har registrert på ditt kundeforhold. Ta kontakt om det er feil mobilnummer som er registrert.
Hva er leveringsplikt?
Leveringspliktig kraft er kraft som netteier er pliktig til å levere fram til du har valgt kraftleverandør.
Leveringsplikt er generelt priset litt over vanlige kraftleveranser for at kunden skal har en insentiv til å finne seg en kraftleverandør.
Ta kontakt med oss for tilbud på kraftleveranse.
Kan jeg får betalingsutsettelse på faktura?
Send oss en epost: firmapost@jotunkraft.no eller ring oss på tlf 61 36 75 40, så ordner vi betalingsutsettelse.
Hvilken kraftavtale anbefales det til meg?
Dette vil være avhengig av forbruket ditt.
Send oss en epost: firmapost@jotunkraft.no eller ring oss på tlf 61 36 75 40, så kan vi gi deg bedre rådgivning.
Strømpris-portalen har også informasjon om forskjellige kraftavtaler.
Hva er elsertifikat?
Elsertifikat er innført fra 01.01.2012 for å bidra til økt produksjon av kraft fra fornybare energikilder. Kraftleverandøren er pålagt å kreve inn dette på vegne av staten.
Kostnad til elsertifikat inngår som en del av vårt påslag.
Kan jeg betale strømregningen med kontanter?
Det er mulig å betale strømregningen med kontanter. Gebyr for kontantbetaling er kr 200,- inkl mva.